Činjenica je da nekim radnim danima (ponedjeljkom najprije), najviše što možemo uraditi u smjeru doručka je da usput uzmemo neku granola bar ili prelijemo žitarice mlijekom. Neki od nas vjerovatno ni to.

Ja sam prije nekih 5 godina, nakon dana kojeg sam pregladnila na poslu, sebi rekla da više nikad neću otići na posao bez da doručkujem. I doista je tako. Za doručak izdvojim maksimalno 15 minuta, ali sasvim dovoljno da bez šećerne energije započnem dan.

U nastavku vam donosim moje prijedloge za 5 doručaka za svaki radni dan.

Ponedjeljak

Priznajem, ponedjeljkom često ustanem na lijevu nogu. Dok sve spremim i pripremim se za početak sedmice, pomisao da pripremam doručak me smori. Međutim, ono što si mogu pripremiti jer mi treba bukvalno 3 minute jeste jogurt sa chia sjemenkama i žitarice (bez šećera!) Preporučujem da čitate deklaracije posebito na žitaricama, jer ako je nešto označeno “bez dodanih šećera” ili “fitness”, ne mora značiti da ne sadrži šećer ili neku drugu vrstu zaslađivača.

Utorak

Drugi dan u sedmici je već opušteniji. Znate onu “jedno jaje organizmu snagu daje”. E pa kod mene je baš tako. Stavim vodu da prokuha i u međuvremenu spremam ostale stvari. Kada voda prokuha, stavim 2 jajeta i timer podesim na 8 minuta. Taman dovoljno da se bavim kosom. Za mene je 8 minuta prava mjera da žumance u sredini bude tekuće, a pri tome bjelance je potpuno skuhano.

Srijeda

Sredinom sedmice tost za doručak je pravi izbor. Toster je jedna od boljih investicija u kuhinjske aparate. Bez obzira šta stavili, topli, hrskavi tost uz čaj, kafu ili sok sjajan je početak dana. Ovisno šta imam u frižideru, u tost stavim sir, pureću šunku, puter, a drugi napravim sa slatkim namazom.

Četvrtak

Već je četvrti dan u sedmici i sve prethodne ste doručkovali? Uvjerena sam da vam nije oduzelo više od 10 minuta ujutro, a korist je višestruka. Danas predlažem Zimski smoothie, kako sam ga nazvala, ali nema razloga da ga ne konzumiramo u svako doba godine. Svakako u skladu sa sezonom promijenite voće (a možete dodati i povrće), te neke od superfood namirnica (chia, goji, bademe..)

Petak

Još jedna radna sedmica je za nama. Petak, još ako je sunčani brzo prođe, jer od sutra je vikend. Za sve to se trebamo i počastiti. Opet ćemo se poslužiti tosterom, ali sada kratko tostirati hljeb (s malo putera). U međuvremenu isjeći ćemo bananu na kolutiće. Na krišku hljeba stavimo namaz po želji (med, Nutellu, džem) poredamo komadiće banane i pospemo sa chia sjemenkama. Uskoro će sezona jagoda i bobičastog voća, pa po banani možemo dodati i ovo voće.

Naredne sedmice možemo istim redoslijedom ili nešto promijeniti, ali doručak svakako ne preskačemo. Ugodnu radnu sedmicu vam želim.